2009. szeptember 20., vasárnap


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jujj Zsuzsi hova masztal?? Phu, le ne pottyanj!! Vigyazz!! A kep az nagyszerü, csak vigyazz Magadra :o) !! Kristina

Zsákai Péter írta...

ez nagyon jó!!! precíz, látványos, szépen kidolgozott. egyrészt egy szép budapesti képeslap, másrészt több is annál.

tudod miért szeretem a képeid? (azokon kívül, amiket már korábban említettem :))

azért, mert egyszerű, hétköznapi, sokszor fotózott témákból újat, látványosat tudsz kihozni. én meg csapkodom a homlokom, hogy hányszor mentem el mellette miközben fotó témát kerestem. sok ilyen képedet említhetném (legutóbbi hidasok például vagy az alagútban készült egyik képed)!

ezért is szeretek ide járni. "ide járunk, jól járunk" :)))

Mácsai Ferenc írta...

Ez nekem is tetszik, jól megfogtad. Grat.:)

viKING írta...

Zsuzsi a "Hídember"! :)

Kerekes Zsuzsa írta...

Örölök, hogy itt jártatok. Kristina, nem kellett ám mászni sehova, csak az objektív tele. Nem vagyok én olyan bátor. :)
Péter: Ennyi szépet, nahát! :)
Feri: Örülök, köszi. :)
Zsolt: ezt már másodszor kapom meg mostanában. Szeretem a hidakat, azt hiszem, nehéz is lenne tagadni :))

shadow írta...

Ezért a képért én is oda vagyok! :-)

Főfüge írta...

Kijelentem, hogy a legszebb Lánchíd kép, amit valaha is láttam!

Persze az is az igazsághoz tartozik, hogy 20 év alatt nem sok fotót lehet megnézni!:)))

Kerekes Zsuzsa írta...

:)))
Köszik.