2009. október 14., szerda

Esős nap




9 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

ma úgy látszik az esős posztok napja van. (ld: http://byjuice.blogspot.com/2009/10/szaturalo-idojaras.html)

tök jó lett ez a kép! már be is égett az agyamba! (ez a legnagyobb tetszési fok nálam ;))

(bevallom egy-két dolog elsőre fura volt - az "esernyő fejű ember" és a jobb oldali rácsos rész. utána viszont pont azok miatt találtam egyedinek! ezt csak azért írom le, mert lehet az ilyen gondolatok is érdekelnek. nem kritika! ;) a szemet vezető nyomokat és egyéb kiváló dolgokat meg úgyis tudod! :))

viKING írta...

Tetszik, kedvemre való kép. A vágáson hezitáltam, talán lent és jobbra vágva letisztultabb lenne...talán.

shadow írta...

Szuper hangulata van (mint remélem Főfügéne is :-) ), gyönyörű a szinte teljesen fekete alak és a nedves kövek csillogása, szeretem az ilyen mély tónusú képeket.
Én meg amúgy balról gondolkodtam egy jó nagy vágáson, hogy még az ereszcsatorna is kiessen, és szinte az alakkal induljon balról a kép (persze alul is veszítene így a jó vonalakból), de talán még konkrétebb, tömörebb lenne - bár ez csak egy verzió, és lehet, hogy nem is jó annyira, de ha az én képem lenne (dejólenne) akkor kipróbálnám ezt is. :-)

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszönöm szépen a véleményeket, örülök, hogy írtatok.
Péter, persze, hogy érdekel.
A vágásokkal kapcsolatban, Zsolt amit te mondasz, az alsón én is nagyon gondolkoztam, meg is csináltam, de aztán valahogy most ennél a képnél végül maradtam az eredeti elképzelésnél, és itt már shadow és Péter gondolataira is válaszolva, igen ez mind egy vágási lehetőség lenne, persze én is néztem, végiggondoltam ezeket és valószínüleg máskor én is meg is vágtam volna. Ennél a képnél valahogy eredendően így képzeltem, így láttam meg, várva a megfelelő alanyra, aki nem is olyan sokára jött is. Vágytam valahogy egy ilyen szellősebb képre, ami nincs úgy behatárolva, mereven, fixen minden a szokott helyen, besétáló alakkal. Amúgy is valahogy keresem az ilyen kicsit "szabadabb" vagy tágabb, (nem is tudom mi a jó szó rá), de azért jól komponált képeket mostanában, nem mondom hogy egyszerű. Keresgélek...
Egyébként készült éppen a képbe belépő alakkal is tartalékképpen :) Egy újabb bejegyzésben meg is mutatom majd, meg a vágottakat is elkészítem és megmutatom Nektek. :)

hajdu tamás írta...

nagyon jo a hangulat, nekem a vonalvezetese is bejon.

Gehring János írta...

Itt én is vágáspárti vagyok, de elfogadom, ha te nem. :) Egy szint felett nagyon szubjektív ez a dolog, és ez nagyon szint feletti.

Zsákai Péter írta...

visszajöttem nézegetni a képed.
tetszik! :)

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszönöm Nektek is.
Péter :)

Unknown írta...

annyi hogy isteni, ámultan bámultan lesem képeidet nagyon hangulatos és tetszetősek hajrá csajszi!