2009. november 11., szerda

Még mindig esik..

Változat, valahogy így gondoltátok:





12 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

mindkettő, de főleg az első!

Gehring János írta...

Csak esik és esik, csak sír az ég, és még a téma sem akar a háttérről leválni... Jól van ez így. ;) :)

juice írta...

mindkettő, de főleg a második! :)
(látszik, hogy nem beszéltem össze Petivel)

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi.
János :)))
Juice, dehogynem beszéltetek, össze akartok zavarni, tudom :)

viKING írta...

János milyen költői hangulatban van :)
Szép képi megfogalmazások ezek ennek a mostani esős időszaknak.
Mindkettő, első és második is.

Annyi észrevételt, hogy a másodiknál hosszabban eltöprengtem a bal oldali képrészleten. Valahogy mindig odarántotta a tekintetem, amikor egy picit kitakartam belőle már nem zavart.

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi viKING. Igen, ezen én is gondolkoztam, néztem anélkül is, de úgy kevsébé tetszett. Úgy gondolod, hogy mondjuk csak a kiugró részek látszanak abból a falrészletből, és a sötét résszel kezdődne? Most néztem, és az tényleg megfontolandó lenne.

joruba írta...

Nagyon jók..ezek is (nálam is első..ööö, akkor most 2:1? :))

ui.: a másodikon inkább talán alulról és balról vágnék (picit panorámosaítva) - tetszik az a baloldal...

Főfüge írta...

Nálam mindkettő, de főleg mindkettő!

Kerekes Zsuzsa írta...

Joruba, toronymagasan az első vezet, ha összeadok mindenkit. :) (nálam is ;)
Főfüge meg túloz, mert néha szokott :)

Feltettem egy vágottat, ha így gondoltátok.

viKING írta...

Igen, szerintem jobb így vágva.

Kerekes Zsuzsa írta...

Ok, köszi szépen.

Névtelen írta...

Jok Zsuzsi :o) Gratulalok!!Kristina