2009. december 6., vasárnap

Hideg napon







9 megjegyzés:

juice írta...

ilyenkor jó a gőzfürdő igazán :)

Gehring János írta...

Biztos beszélsz "récéül", hogy ilyen szépen sorbaálltak neked. :)

Zsákai Péter írta...

előszöris, kööszöönjüüüük széééépeeeen a hóembert a jobb sávban! :)

na, ezekről a lelopni való ködös fotóidról beszéltem a múltkor. :) ha nem lennél ilyen kedves fotós ismerős, már rég leloptam volna ezeket, az tuti! :)

az első kettő az igazi nagy kedvenc. ott nagyon jól kijön a köd. klassz a hangulatuk!

ezeket egyébként tényleg délben készítetted (az exif-ből néztem)? azt hittem hajnalban kell kelni az ilyen fotóért. akkor van remény, hogy egyszer én is készítek ilyet. :)

Kerekes Zsuzsa írta...

Ha az van az exifben, biztos akkor készült. (no-no, nem lopkodni :)) Reggel/délelőtt indultam azt biztosan tudom, de nagyon sokat kint voltam. Nem kell korán kelni nagyon, csak jó hideg napon kell menni, mert akkor szépen gőzölög. (Én is utólag vettem csak észre-mikor már eltettem a gépet :) - hogy majd szétfagytam.) Teljesen beleszerettem a hangulatába. Igazából a jégpályához indultam, határozott fotós elképzeléssel, de véletlenül megláttam a másik oldalon a gőzölgő tavat, meg ami körülötte van, és már semmi más nem érdekelt. :) Nem is értem, hogy maradt ez ki eddig nekem, de azt kell mondjam gyönyörű látvány.
Ui: ja és persze nem árt 1-2 réce-kacsa-sirály nyelvleckét venni előtte :)

Névtelen írta...

Szervusz Zsuzsi, ujabb zsir kepek :o) phu, azert meg ne fazz a hidegben :o) vigyazz Magadra, s nem csak azert, mert tovabbi hasonloan imadnivalo kepeket varunk meg ide Töled :o) Szeretettel gratulalok!Kristina

viKING írta...

Nekem meg az utolsó a kedvencem, így legalább nem veszünk össz Péterrel. :)

Zsákai Péter írta...

köszönöm szépen a plusz infókat. egyszer szeretnék hasonlókat fotózni és akkor (is) nagyon számítanék a véleményedre! igyekszem majd idén télen abszolválni valamit.

Főfüge írta...

Nagyon szépek Zsuzsika! Igazi jelzőkoptató képek! A felső, az ráadásul félelmetesen gyönyörű!
Az alsó... hol van Ps-be a kacsabélyegző?:)))

vargacsabi írta...

nah,ezek nagyon tetszenek!
köszi az ötletet is!