2011. március 28., hétfő

Kerülgetők

14 megjegyzés:

mauropucci írta...

Bellissima composizione.
Le geometrie i riflessi... tutto!

Zsákai Péter írta...

áhá, ezt már láthatta ff-ben a kiállításon aki ott járt! :)
ff-ben, ott a falon nekem nagyon bejött.
monitoron a színes adja vissza jobban? vagy ide miért a színeset választottad? ha kíváncsiskodhatok. :)

Kerekes Zsuzsa írta...

Grazie Mauro. :)
Péter: :) Színesben jobban szeretem ezt a képet..s ha az egységet nem bontja, ott is színesben lett volna úgy hiszem. Az alakok hangsúlyosabbak és jellegzetes ez a kékes fény..számomra. Aztán persze lehet más másképp látja. :)

Péter Braunsteiner írta...

Ezt már a kiállitáson is csodáltam és szerettem !

Kozma Erzsébet írta...

Jó fotós szem fotótémát lát.

Vivien írta...

egyik kedvencem lett ez a kép :-)

TiSza írta...

Nagyon jó kép! El tudom képzelni ff-ben is, de szerintem is sokat hozzátesznek a színek!

Zsákai Péter írta...

köszi a választ. ízlelgetem a színes verziót. vissza kell majd mennem a kiállításra is, hogy megnézzem ff-ben. :)

Gyöngyi S.Faragó írta...

Nekem egyértelműen a színes változat a több... :)

Vajda János írta...

Nehéz megmondani...
Nem tudom, melyik a több, és miért. A két változat egész mást mond el a helyzetről. A ff-en lehet a párra koncentrálni, középpontba kerülnek, a színesen meg staffázzsá avanzsálnak. Legalább is nekem.
Mindig az a kérdés, hogy mi a fotós szándéka...

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi, hogy benéztetek és a véleményeket mindeninek...számomra a színes itt többet ad...vagy jobban visszaadja amit én ott éreztem.
Péter majd ha jössz újra, megnézzük. :)

viKING írta...

Nehéz választani, mind a két verzió meggyőzött, János jól fogalmazta meg.

shadow írta...

Váááááá, ez gyönyörűűűűűű!

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi Nektek is. :)
Jé shadow, pedig azt hittem Te a tükröződést fogod szeretni. :)