2012. október 2., kedd

Sopronból hoztam 3.


9 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

mindkettő nagyon klassz! de nekem a második jobban tetszik.

és csendben megjegyezném, hogy a Sopronból hoztam 2. részétől meg tetszett bennünket fosztani! ugyan az első és a harmadik rész között van egy fotó, de annak nem Sopronból hoztam 2. a címe, így a Sopronból hoztam 3. címmel nem ér operálni! ;)

Kerekes Zsuzsa írta...

Ebből is látszik, hogy nálam nincs olyan katonás rend, mint Nálad. :)
Nézzenek oda, még rendet rak itt nekem a blogomon. :D

De majd mindjárt odabiggyesztem a kedvedért. :)) Köszi!!

mauropucci írta...

Una grande tecnica compositiva e una grande tecnica di ripresa.
Brava!

Névtelen írta...

Nagyon jók lettek ezek a képek is, ezek szerint sikerült bejutnotok, eme titokzatos helyre:)
Gratulálok, Pataki József

Névtelen írta...

nagyon szupik Zsuzsi!!Gratula!!!

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi szépen!
József bizony, köszönet az előzetes infókért! És shadow leleményességéért, aki az ablakban nézelődő kedves lakót meggyőzte, hogy engedjen be minket. :)
Grazie Mauro!

Zsákai Péter írta...

csak vicceltem! :) ha én itt rendet raknék, csak mindent elrontanék. ;)

joruba írta...

Ezt a helyszínt már láttam képekről máshonnan is, és nem az udvariasság mondatja velem, hogy eddig ezek a legemlékezetesebbek a témáról.

Kerekes Zsuzsa írta...

Köszi joruba, örülök.